Lithuania’s media watchdog has banned RT due its connection with Dmitry Kiselev, a Russian national who is under EU sanctions for his role in promoting Kremlin’s propaganda during the annexation of Ukraine’s Crimea in 2014.

The ban includes five different RT channels: RT, RT HD, RT Spanish, RT Documentary and RT Documentary HD.

The move follow a similar ban in another Baltic state, Latvia, which on June 30 halted the distribution of RT’s seven channels in the country, citing the same reason.